Η αποψινή βραδιά είναι αφιερωμένη στο μέταλλο. Συγκεκριμένα, στον ορείχαλκο. Οι Brass Against ξεκινούν την Ευρωπαϊκή περιοδεία τους στην Ελλάδα με δύο συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Είναι λίγα εκείνα τα cover bands που μπορούν να περηφανεύονται ότι έχουν την ικανότητα να αγγίξουν τεράστια τραγούδια στο χώρο της metal, να τα αλλάξουν ριζικά, πάντα με σεβασμό προς το original, και να δώσουν ένα αποτέλεσμα το οποίο σε καθηλώνει. Οι Brass Against είναι ένα από αυτά.
Ανταπόκριση: Βασίλης Ευριπιώτης / Φωτογραφίες: Αναστασία Παπαδάκη (περισσότερες εδώ)
Τις πρώτες στιγμές που όλοι τους ανεβαίνουν στη σκηνή καταλαβαίνεις πως σχεδόν τους έχει καταπιεί το άγχος και αυτό είναι λογικό. Το Gagarin 205 είναι γεμάτο από τον κόσμο που έχει έρθει για να απολαύσει αυτή τη διαφορετική έκφανση κομματιών που όλοι ξέρουμε και έχουμε αγαπήσει. Στη σκηνή ανεβαίνει η Maya Azucena και αυτό με ξενίζει αρχικά, εφόσον όλοι περιμέναμε ότι η vocalist που θα συντρόφευε την υπόλοιπη μπάντα θα ήταν η Sophia Urista. Ξεκινούν να παίζουν το setlist και όλοι καταλαβαίνουμε ότι η Azucena ως αντικαταστάτρια δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την Urista. Έχει την ίδια αγριάδα συνδυασμένη με μια κρυστάλλινη φωνή που απαιτείται για να τραγουδήσεις αυτά τα κομμάτια.
Μας παίζουν Rage Αgainst Τhe Machine για να μας προθερμάνουν πριν μας ξεσηκώσουν με το “The Pot” (Tool) όπου το σαξόφωνο του Andrew Gutauskas θερίζει. Επιστρέφουν στους αγαπημένους τους, Rage Against Τhe Machine με το “Sleep now in the Fire” και έπειτα έρχεται η στιγμή να παιχτεί το “Warpigs” (Black Sabbath). Ακούγονται οι στίχοι “…Generals Gathered In Their Masses” και όλοι χάνουν το μυαλό τους. Είναι λες και η φωνή της φτιάχτηκε για αυτό το τραγούδι. Η συνέχεια επιφυλάσσει περισσότερες διασκευές των Rage Against Τhe Machine, ωστόσο παρατηρούνται μικρά λάθη στο “Mountain Song” των Jane’s Addiction ενώ αξίζει να αναφερθεί πως μας πρόσφεραν εξαιρετικές ερμηνείες των “Show Me How To Live” και “Gasoline” από Audioslave. Η μπάντα θεωρεί τιμή της το γεγονός ότι μπορούν και μας παίξουν κομμάτια του Chris Cornell. Σε αυτό το σημείο γίνεται μια παύση στην οποία η frontwoman εκτιμά τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα τους (Η.Π.Α) υπό την προεδρεία του φίλτατου Trump και μας εξηγεί γιατί επιλέγουν να έχουν πολιτικό χαρακτήρα τόσο οι ίδιοι σαν μουσικοί/καλλιτέχνες όσο και τα κομμάτια τα οποία διασκευάζουν.
Το υπόλοιπο setlist περιέχει μόνο Rage Against The Machine και φυσικά δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο. Παίζουν το “Wake Up” και αποχωρούν από τη σκηνή, ενώ όλοι ξεσπάμε σε φωνές. Φυσικά γυρίζουν πίσω για να μας αποτελειώσουν με το “Bombtrack” και το “Killing in the Name”. Βγαίνοντας από το Gagarin 205, κουβαλάμε merchandise ενώ περπατάμε στη Λιοσίων συζητώντας για το πόσο εκστασιασμένοι νιώθουμε από αυτό το οποίο μόλις ζήσαμε.