O Wayne (Mike Myers) και ο Garth (Dana Carvey) είναι δύο φίλοι στα late-teens τους, ο μεν φανατικός του Ηeavy Metal, ο δε πιο πολύ στην alt πλευρά, οπαδός του του Punk Rock και του νέου (τότε) ρεύματος του Grunge. Kάθε Παρασκευή παρουσιάζουν μια εκπομπή στην δημόσια τηλεόραση γυρισμένη στο υπόγειο του Wayne, το “Wayne’s World”, το περιεχόμενο της οποίας κυμαίνεται από συνεντεύξεις μέχρι συζητήσεις για τα αγαπημένα τους μοντέλα, και πολλούς ανούσιους διαλόγους & μονολόγους. Χωρίς να το περιμένει κανείς, η εκπομπή αποκτά following και κατά συνέπεια την προσοχή του Benjamin Oliver (Rob Lowe), μεγαλοπαραγωγού από το Chicago. Ο Βen θέλει το “Wayne’s World” να γίνει Prime-Time εκπομπή στο κανάλι του, με μεγάλο budget από τον δισεκατομμυριούχο Noah
Vandahoff, και τελικά τα καταφέρνει παρά τις αρχικές αντιρρήσεις των παρουσιαστών.
Μόνο που ο Wayne και o Garth συνειδητοποιούν ότι δεν είναι πλέον ίδια η εκπομπή, και ότι δεν το ευχαριστιούνται όπως παλιά, καθώς ο Ben επηρεάζει μέχρι και το ποιος θα είναι ο καλεσμένος τους. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο Wayne ερωτεύεται την Cassandra Wong,
μέλος των Crucial Taunt, και ενώ προσπαθεί να την κερδίσει δέχεται συνεχές σαμποτάζ από τον Ben…Πέρα από το “Bohemian Rhapsody” που παίχτηκε στην ίσως πιο κλασική σκηνή της ταινίας, στο “Wayne’s World” έχουμε ένα απολαυστικό soundtrack, με underrated διαμάντια της
τότε σκηνής, όπως το “Time Machine” των Dehumanizer-era Sabbath και hits όπως το “Feed My Frankenstein” του Cooper. Όπως και η ταινία, και το OST σημείωσε μεγάλη επιτυχία φτάνοντας μέχρι και το No1 των Charts(!!!).
Ό,τι χάνει σε υπόθεση και originality το Wayne’s World, το κερδίζει από της ερμηνείες των ηθοποιών. Έλαβε απρόσμενης αποδοχής από το κοινό, και αποτέλεσε το μεγάλο break τόσο του Mike Myers όσο και του Dana Carvey στο mainstream. Για το 2020 ίσως μοιάζει λίγο ξεπερασμένη, όμως είναι ακόμα must-watch για Hard Rock fans.