Φτάνοντας σε ένα sold out Κύτταρο, με ουρές ετερόκλητου κόσμου απ’έξω, η συναυλία έμοιαζε ήδη επιτυχημένη πριν καν ξεκινήσει. Και από τους ψιθύρους καταλάβαινα ότι την ίδια άποψη είχαν και όσοι περίμεναν την εμφάνισή αυτή καιρό.
Ανταπόκριση: Σπύρος Ζαρμπαλάς / Φωτογραφίες: Σπύρος Φατούρος
Λίγο μετά τις 9.30 ανέβηκαν στην σκηνή οι M.A.t.E από Θεσσαλονίκη, ένα τρίο βασισμένο σε ηλεκτρονικό ήχο που έχει ήδη κυκλοφορήσει 2 δίσκους. Ζέσταναν πολύ το κοινό, και τα περάσματα drum n’ bass, trip hop και dubstep στα κομμάτια ξεκίνησαν τους πρώτους χορούς της βραδιάς. Το αναλογικό drumming έδινε μια ξεχωριστή αίσθηση στην μουσική, και τα φωνητικά που κινούνταν από rap έως ανατολίτικες μελωδίες συμπλήρωναν την ατμόσφαιρα.
Μέχρι να ακούσουμε τις πρώτες νότες των Θραξ Πανκc, το μαγαζί είχε γεμίσει ασφυκτικά, και η εισαγωγή με την λύρα που έχτισε εντυπωσιακά το «Μπαϊντούσκα», πυροδότησε τις πρώτες αντιδράσεις ενθουσιασμού. Το τρίο από την Θράκη με γκάιντα, νταούλι και ηλεκτρική κιθάρα συνέχισε την παρουσίαση του νέου του δίσκου, και σε κομμάτια όπως το «Δέντρο» και το «Μαργούδι» το γλέντι και ο χορός δεν είχαν σταματημό, ενώ άλλα όπως το «Κοίτα με» και η «Κουκουνάδα» τραγουδήθηκαν από το κοινό ίσως πιο δυνατά από την ίδια την μπάντα.
Από τους χορούς σε guitar solo, πάλι πανηγύρι και μετά στο νανούρισμα «Που ‘σουν εψές» (που όσο μοιάζει σε παραδοσιακό κομμάτι μοιάζει και σε pop punk με το arrangement των Θραξ Πανκc), η επικοινωνία της μπάντας με τον κόσμο ήταν σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και η ενέργεια που έβγαζαν. Και μετά από πολλή δόση «Θράξ», ο Τάσος Μακρής των Βανδαλούπ ανέβηκε στην σκηνή για να εκτελέσουν μαζί 2 κομμάτια, για την απαραίτητη δόση «Πάνκς», πριν κλείσει η βραδιά με την «Βασιλικούδα».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ ΕΔΩ