Μετά από ένα σερί 2 εξαιρετικών κυκλοφοριών, ήταν αναμενόμενο το επόμενο δισκογραφικό βήμα της Sharon Van Etten να γίνει δεκτό μετά βαϊων και κλάδων, μιας και η 41χρονη τραγουδοποιός δείχνει να μην απογοητεύει. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Στη νέα της δουλειά We ‘ve Been Going About This All Wrong η Sharon Van Etten χρησιμοποιεί πλήκτρα, synth και ηλεκτρονικά περισσότερο από ποτέ σε σημείο ν’ αποτελούν τον βασικό κορμό των 10 συνθέσεων του δίσκου, που όπως υποστηρίζει η ίδια είναι ένα ενιαίο σύνολο. Η εκτεταμένη χρήση ηλεκτρονικών στη περίπτωση αυτή βέβαια, δεν κάνει καθόλου κακό, το αντίθετο θα έλεγε κανείς. Ειδικά όταν βγαίνουν ενδιαφέρουσες συνθέσεις όπως το down tempo “Home to Me“, το “I’ll Try” που θυμίζει λιγάκι σύγχρονους Depeche Mode, το “χορευτικό” “Headspace” και το “Mistakes” με το refrain που σου κολλάει για τα καλά, ενώ υπάρχουν και οι ακουστικές στιγμές που είναι εξίσου ενδιαφέρουσες όπως το εισαγωγικό “Darkness Fades” και το “Darkish“.
Συγκριτικά με τους προκάτοχους του (και ιδιαίτερα με το αριστουργηματικό “Are We There” του 2014) ο δίσκος δείχνει κατώτερος, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν είναι αξιόλογος. Πλέον η Sharon Van Etten έχει ωριμάσει και δείχνει να έχει απαλλαχθεί από τους δαίμονες του παρελθόντος και όλα αυτά αποτυπώνονται στο We ‘ve Been Going About This All Wrong που σίγουρα θα αγαπηθεί από τους φίλους του ήχου.