Ένα σχήμα από τη γνωστή ‘μουσικομάνα’, το Seattle, επίσημα ενεργό, από το 2009. Ο κιθαρίστας και leadsinger, Danny “Lee Blackwell” Rajan Billingsley, ως ο δημιουργός της μπάντας, είναι, στην ουσία, η μπάντα, εφόσον οι υπόλοιποι παίκτες αλλάζουν. Ο ίδιος, παραμένει psych-rock και Night Beats, πιστός στην ψυχεδελική υπόσταση της garage σκηνής, που διαθέτει δείγματα ψυχής (soul), καθώς της προσθέτει surf στοιχεία, heavy κιθάρες ή rock’n’roll ρυθμούς. Γυαλιστερό για vintage, μα και “βρώμικο” εξίσου, το αποτέλεσμα.
Στις υπόλοιπες πληροφορίες, ανάμεσα στους μπασίστες των ηχογραφήσεων, βρέθηκε κατά το 2015, ο Robert Levon Been (Black Rebel Motorcycle Club), υπεύθυνος και για την συμπαραγωγή του 3ου δίσκου, “Who Sold My Generation”, ενώ ο Dan Auerbach ανέλαβε την παραγωγή για το “That’s All You Got”.
Τo τελευταίο ωστόσο, πέμπτο studio album, “Outlaw R&B”, περιείχε το υπέροχο “New Day”, κομμάτι που μπορεί να κολλήσει εύκολα στο repeat για κάνα χρόνο. Προσωπικά (“tell me for yourself”), παρασέρνομαι από την τριπαριστή, mellow μελωδία, από την σπαρακτική, τρεμάμενη κι όμως γεμάτη δύναμη φωνή του και χορεύω μαζί της. Western pop το άκουσμα, smoothy ειρωνικά και πονεμένα, με μεθάει το “γιατί” του. To “Shadow” κατέλαβε επίσης μία θέση στα twisted παραισθησιογόνα playlists, το “Cream Johnny” παραείναι “ταραγμένο”, οπότε, κεντρίζει ποικιλόμορφα το ενδιαφέρον. Από τους King Gizzard η θύμιση, ξετρυπώνει ο ήχος στους The Doors. “Fight for love or fight for taste”, ανάμεσα στους στίχους. Το “Ticket” θορυβεί με το ανυπότακτο ύφος του, η έκφραση προκαλεί punk χτύπους και εσύ, αγόρασε το εισιτήριό σου, όσο προλαβαίνεις.
Ό,τι πιο πρόσφατο σε κυκλοφορία, το “Live At Valentine”, επαρκεί για μία γεύση, από τις live perfomances που εκτελούν. Αν δεν αρκείσαι με τις εξ’ αποστάσεως ακροάσεις από την άλλη, η ευκαιρία να τους “τσεκάρουμε” και “τεστάρουμε” ζωντανά, αλλά και για να συμμετέχουμε στο ευφορικό τους, μουσικό περιβάλλον, είναι τόσο κοντά, όσο το Temple (Ιάκχου 17 ,Γκάζι) και η Παρασκευή, 14 του μήνα.