Πριν δύο χρόνια, το ντεμπούτο των IBLISS με είχε συνταράξει, δεν ήταν επειδή έπαιζαν κάτι το διαφορετικό και το πρωτοπόρο, ήταν γιατί απλά αυτό που ανάβλυζε από το “Demonic -Her” παιζόταν από την ψυχή, και από αυτό που άκουγες το καταλάβαινες ότι το συγκρότημα γουστάρει να παίζει έτσι, λατρεύει να παίζει stoner/doom που τόσο έχει λοιδορηθεί τα τελευταία χρόνια από τους «τι να μας πούνε και αυτοί, όλο τα ίδια παίζουν αυτές οι μπάντες», έλα όμως που εμείς αυτόν τον ήχο θέλουμε να ακούμε, και ειδικά όταν παίζεται από συγκροτήματα που το νιώθουν.
Στο δια ταύτα τώρα, οι IBLISS μας έρχονται από τη Μαλαισία, και το “Bintang Fajar” είναι ο δεύτερος τους δίσκος, και έχει μερικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το ντεμπούτο τους. Η συνταγή του συγκροτήματος και εδώ παραμένει η ίδια, απλά έχει εμπλουτιστεί με περισσότερες 70s επιρροές, που υπήρχαν από πριν βέβαια, απλά στο “Bintang Fajar” βγήκαν στην επιφάνεια, και δίνουν αυτό το κάτι παραπάνω.
Έξι κομμάτια βουτηγμένα στο occult, στο sex, στη «βρωμιά» που πρέπει να διέπει τέτοια ακούσματα, και που δείχνει ότι οι IBLISS έχουν διδαχτεί σωστά το είδος. Η μεγαλύτερη σε διάρκεια σύνθεση είναι το “Killing Spree”, που κλείνει αυτήν την τελετουργία των IBLISS, και που ξεπερνάει τα έντεκα λεπτά. Το “Living Like A Sinner” που προηγείται του προαναφερθέντος κομματιού, ξεκινάει με μια δαιμονική μπασογραμμή, και εκτυλίσσεται σε μια ωδή στους Church Of Misery, αλλά το κομμάτι που κάνει τη διαφορά είναι το “Sold Your Soul To The Devil”, που οριακά δεν το λες μπαλάντα.
Προφανώς, οι IBLISS δεν είναι το συγκρότημα που θα στηριχτεί το οικοδόμημα του stoner/doom, καθώς ακούγονται ακόμα «άγουροι», αλλά έχουν τα φώτα να γίνουν, επίσης δεν γίνεται να μην τους παραδεχτείς για την όλη true φάση τους, ειδικά αν είσαι λάτρης του συγκεκριμένου ήχου!