Την περασμένη Παρασκευή η Αθήνα, ερωτευμένη -όπως φάνηκε- με τους Editors, υποδέχτηκε το συγκρότημα από το Stafford μέσα σε ένα κατάμεστο Gazi Music Hall. Η “τσουχτερή”, για την εποχή, τιμή του εισιτηρίου δεν πτόησε τα πάνω από 3000 άτομα που βρέθηκαν στο Αθηναϊκό venue με σκοπό να απολαύσουν μία από τις καλύτερες μπάντες του είδους, γιατί όπως θα μας αποδείκνυαν μετά το πέρας της συναυλίας, τα “άξιζαν τα λεφτά τους”…
Ανταπόκριση/Φωτογραφίες: Αναστασία Παπαδάκη (περισσότερες φωτογραφίες εδώ)
Οι Editors βέβαια ήταν το κυρίως πιάτο της βραδιάς, γιατί το ορεκτικό αποτέλεσαν οι αγαπημένοι μου Cyanna Mercury, προσφέροντας μου έναν ακόμη λόγο να δώσω το παρόν στο συγκεκριμένο live. Η αλήθεια είναι πως το προηγούμενο σχήμα των Σπυρέα και Νίκου Σιδηρόπουλου (οι Cyanna, ντε!) ίσως να ήταν η ιδανική επιλογή για opening act, αλλά οι ψυχεδελικοί rockers Cyanna Mercury με την άψογη εμφάνισή τους “έδιωξαν” τον οποιοδήποτε ενδοιασμό μου. Χαμηλός φωτισμός, ανατολίτικες αναφορές και κατανυκτική ατμόσφαιρα, με τα “Lunatic”, “Dirty Things”, “Lilith” και “Ode To Absent Father” -μεταξύ άλλων- να ακούγονται ακόμη καλύτερα συνοδευόμενα από το θερμό χειροκρότημα του κοινού, που είχε ήδη γεμίσει το Gazi Music Hall, χαρίζοντας έτσι την ευκαιρία στη μπάντα να μεγαλώσει το fan base της, λίγο καιρό πριν την κυκλοφορία του ντεμπούτο album της.
<iframe src=”https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Frockinathens%2Fphotos%2Fa.992128687510894%2F992132064177223%2F%3Ftype%3D3&width=500″ width=”500″ height=”335″ style=”border:none;overflow:hidden” scrolling=”no” frameborder=”0″ allowTransparency=”true” allow=”encrypted-media”></iframe>
Σχεδόν μισή ώρα μετά το τέλος της εμφάνισης των Cyanna Mercury, είχε φτάσει η στιγμή για τους headliners της βραδιάς. Οι πρώτες μελαγχολικές νότες του “No Harm” ακούγονται και μαζί με αυτές, ουρλιαχτά, κραυγές και επευφημίες από τις πρώτες σειρές… τις οποίες μάλλον είχαν πιάσει οι μεγαλύτεροι οπαδοί των Editors, δεν εξηγείται αλλιώς. Ο Τom Smith και η παρέα του, λοιπόν, ξεκίνησαν με το ατμοσφαιρικό single από το “In Dream” και συνέχισαν με το καταπλητικό “No Sugar” και τα “Life Is A Fear” και “Blood”. Ύστερα, οι φωτογράφοι αποχωρήσαμε από το photopit και εδώ ξεκινάει το… “δράμα μιας κοντής”. Γιατί όταν είσαι 1 μέτρο και 50 εκατοστά, παρούσα σε sold out συναυλία, ξέρεις ότι δεν πρόκειται να δεις και πολλά, αν δεν βρεις κάποιο ψηλότερο σημείο. Και η αλήθεια είναι ότι δεν κατάφερα να δω τίποτα, μιας και υπήρχε κόσμος ΠΑΝΤΟΥ.
<iframe src=”https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Frockinathens%2Fphotos%2Fa.992128687510894%2F992138900843206%2F%3Ftype%3D3&width=500″ width=”500″ height=”335″ style=”border:none;overflow:hidden” scrolling=”no” frameborder=”0″ allowTransparency=”true” allow=”encrypted-media”></iframe>
Από αυτά που άκουγα όμως και από τις κλεφτές ματιές που έριχνα στις οθόνες των κινητών, όσων τραβούσαν video και φωτογραφίες, κατάλαβα πως οι Editors έδιναν ένα μοναδικό show, εκτελώντας κομμάτια από ολόκληρη την πορεία τους, μην αφήνοντας κανέναν παραπονεμένο. Το κοινό χόρευε και τραγουδούσε ασταμάτητα, με highlights τα “Τhe Racing Rats” και “A Ton Of Love”, ενώ ξεχωριστή ήταν και η στιγμή που ο frontman των Editors, εκτέλεσε με την ακουστική του κιθάρα το “Smokers Outside the Hospital Doors”. Ιδιαίτερη μνεία επίσης πρέπει να γίνει και για τη διάρκεια του set τους, το οποίο συμπεριλάμβανε 21 τραγούδια, με τη μπάντα να δίνει τον καλύτερό της εαυτό στη σκηνή και τον Τom Smith να μας ευχαριστεί συχνά στη γλώσσα μας. Tο encore μας επιφύλλασε τα “Ocean Of Night”, “Marching Orders” αλλά και το σκοτεινό ηλεκτρονικό έπος “Papillion”, την ώρα που ένα ολόκληρο venue με σηκωμένα τα χέρια στον αέρα αποθέωνε το συγκρότημα.
Εγώ με τη σειρά μου, ελπίζω την επόμενη φορά που θα πετύχω ζωντανά τους Editors, κάποιος να μου κρατήσει την καλύτερη θέση!
<iframe src=”https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Frockinathens%2Fphotos%2Fa.992128687510894%2F992143757509387%2F%3Ftype%3D3&width=500″ width=”500″ height=”335″ style=”border:none;overflow:hidden” scrolling=”no” frameborder=”0″ allowTransparency=”true” allow=”encrypted-media”></iframe>