Είναι λίγο πολύ γνωστό πως ο Jarvis Cocker μας έχει καλομάθει στο να κυκλοφορεί εξαιρετικούς σόλο δίσκους, είτε μόνος του είτε σε συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες. Ο νέος του σόλο δίσκος Chansons d’Ennui Tip-Top ουσιαστικά συνοδεύει την ταινία “French Dispatch” του Wes Anderson. Μέσα στον δίσκο ο Jarvis Cocker αποδίδει τον δικό του φόρο τιμής στην αφρόκρεμα της γαλλόφωνης μουσικής με 12 διασκευές σε καλλιτέχνες όπως, οι Serge Gainsbourg, Francoise Hardy, Christophe και διάφορους άλλους.
Ηχητικά ο δίσκος δεν ξεφεύγει από την «αναπαλαίωση» κλασικών τραγουδιών, ωστόσο η διαδικασία αυτή γίνεται με επιτυχία στα χέρια του Βρετανού μουσικού ιδιαίτερα σε σημεία όπως το “Aline” του Christophe, το πασίγνωστο ντουέτο του Alain Delon με τη Dalida στο “Paroles, Paroles” (με guest την Laetitia Sadier), ή το “Requiem Pour Un Con” του Serge Gainsbourg (αν και στον συγκεκριμένο καλλιτέχνη οφείλω να ομολογήσω πως θεωρώ ότι ο Mick Harvey τα κατάφερε καλύτερα). Μέσα στις διασκευές που ξεχωρίζουν θα πρόσθετα και το “Les gens sont fous, les temps sont flous” του Jacques Dutronc, το οποίο ο Jarvis αποδίδει πιστά με την ανεβαστική του μελωδία, ενώ η αντίστοιχη διασκευή στο “Contact” της Brigitte Bardot για κάποιο λόγο συγκαταλέγεται στις μέτριες διασκευές του δίσκου.
Αν υπήρχε η κατηγορία “related albums” σε αυτή θα έβαζα τις γαλλόφωνες σόλο δουλειές του Iggy Pop μιας και ηχητικά το Chansons d’Ennui Tip-Top τις προσεγγίζει. Εδώ γενικά δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο πέρα από έναν δίσκο που απλά ακούγεται ευχάριστα (καλώς ή κακώς έτσι έχουν τα πράγματα) και που ο δημιουργός του απλά θέλησε να κάνει το κέφι του διασκευάζοντας αγαπημένους του καλλιτέχνες, κάτι που όπως και να το κάνουμε είναι θεμιτό. Οι fans του ψηλού που εκτιμούν ταυτόχρονα και τη γαλλόφωνη μουσική ενδέχεται να το βρουν ενδιαφέρον (και δεν αποκλείεται ν’ ανακαλύψουν κάτι καινούργιο), ενώ οι υπόλοιποι θα περιμένουν τη νέα του δουλειά.