Μετά την ανακοίνωση της φαρμακευτικής εταιρείας Pfizer ότι το εμβόλιό της έχει κατά 90% αποτελεσματικότητα και πιθανόν να είναι διαθέσιμο την ερχόμενη άνοιξη ή καλοκαίρι, η εταιρεία Ticketmaster σύμφωνα με το Billboard, επιστρέφει στη διοργάνωση συναυλιών με ένα σχέδιο δράσης.
Σύμφωνα με το σχέδιο, το οποίο βέβαια βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και εκκρεμούν ακόμη πολλές λεπτομέρειες, οι θεατές θα πρέπει να έχουν εμβολιαστεί και να τεστάρονται πριν τη συναυλία. Με την αγορά εισιτηρίου θα πρέπει να αποδείξουν ότι έχουν κάνει το εμβόλιο ή ότι έχουν κάνει το τεστ από 24 ή 72 ώρες πριν τη συναυλία και έχει βγει αρνητικό. Η εταιρεία φυσικά δεν θα έχει πρόσβαση στα ιατρικά στοιχεία των θεατών, απλά θα λαμβάνει την επιβεβαίωση.
Παράλληλα, θα δημιουργήσει ψηφιακά εισιτήρια και ένα σύστημα SmartEvent που θα βοηθά οργανωτές και θεατές να φροντίζουν για τα μέτρα ασφαλείας κατά του ιού και την ασφαλή είσοδο και έξοδο από τον χώρο της συναυλίας. Καθώς το σχέδιο απαιτεί πολλούς μήνες για να ολοκληρωθεί, πολλές μεγάλες διοργανώσεις έχουν ανακοινωθεί για το φθινόπωρο του 2021.