Μια ακόμη νύχτα στο Arch και η ουρά κατά μήκος του πεζοδρομίου φτάνει ως το τέλος του τετραγώνου επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως, όπου ακόμη και τα μέλη των αποψινών συγκροτημάτων κάνουν μια τελευταία βόλτα πριν το live.
Ανταπόκριση: Γιώργος Δαλκίδης / Φωτογραφίες: Αναστασία Παπαδάκη (πλήρες photo report εδώ)
Έχοντας καταφέρει να μπω στην ώρα μου, στις 21:42 εμφανίζονται οι ντόπιοι Seasons A.C., κατόπιν μίας επιβλητικής, new age ακουστικής εισαγωγής. Ο ήχος των πέντε Αθηναίων παραπέμπει στους Architects και τους Enter Shikari με όλες τις μελωδικές, stadium rock και prog προεκτάσεις που συνεπάγεται αυτό. Ο frontman είναι μια χαρακτηριστική φυσιογνωμία με μπλουζάκι Sea Shepherds και άνετη παρουσία, που αν μη τι άλλο είναι αεικίνητος και μοιράζεται το βάρος των φωνητικών με τον μπασίστα.
Κάπου προς το τρίτο κομμάτι μας συστήνονται και ευχαριστούν την διοργανώτρια Ηardtimes ενώ θέτουν την καίρια ερώτηση ποιοι τους έχουν ξαναδεί. Ο frontman, μάλιστα, επωφελείται του βήματος για να μας πει ότι: “κοινωνικά και ηθικά δεν είναι κανένας ανώτερος από τον άλλον, βαστάτε, στα αρχίδια σας και όλοι περνάμε καλά”, ενώ σχολιάζει το μαλλί του μπασίστα που δεν έχει κάτσει καλά απόψε. Προς το τέλος του set μας προειδοποιεί ότι το επόμενο ίσως να το ξέρουμε και η μπάντα εκτελεί α λα Cancer Bats το “Sabotage” των τεράστιων Beastie Boys. Στις 22:12 η μπάντα κάνει βαθιά υπόκλιση και δίνει τη σκυτάλη στου Αυστραλούς Deez Nuts…
…οι οποίοι αρέσκονται στο να κάνουν soundcheck υπό τους ήχους soft rock hits των 80’s και δείχνουν άκρως επικοινωνιακοί, καθώς ο κιθαρίστας ακόμη και κατά τη διάρκεια του soundcheck συναλλάσσεται με το κοινό. Μετά από απροσδιόριστο hip hop εισαγωγικό κομμάτι και, ενώ ο τραγουδιστής της μπάντας, JJ Peters, μας παροτρύνει να προετοιμαστούμε για να περάσουμε καλά, λίγα λεπτά πριν τις 23.00 ακούγονται οι πρώτες νότες, με τον Peters μας παρακινεί να κάνουμε θόρυβο. Ο Peters είναι μια αστεία φυσιογνωμία χωρίς ιδιαίτερες φωνητικές ικανότητες, με περίεργη αυστραλιανή προφορά και μούσι Γαλυφιανάκη, γεγονός που δεν του αφαιρεί σε τσαμπουκά.
Ουσιαστικά, ραπάρει πάνω από hardcore ενορχηστρώσεις, πράγμα που έχει αποτέλεσμα, καθώς το πλήθος ανταποκρίνεται σε κάθε πρόσταγμα του. Όλη η μπάντα είναι στημένη γύρω από αυτόν, σαν joke band τύπου Sleaford Mods με μεταλοειδή hardcore ήχο. Οι Αυστραλοί δεν παίρνουν αέρα για πολλά κομμάτια, ώσπου σε κάποιο διάλειμμα- και ενώ μας ευχαριστεί για νιοστή φορά – ο κιθαρίστας δηλώνει ότι αγαπάει την Ελλάδα και ιδιαίτερα τους άνδρες της και ότι διακρίνει πολύ έντονη σεξουαλικότητα στο χώρο… Η μπάντα δείχνει γενικά να είναι σε πολύ καλή φόρμα, δεδομένου ότι έχει να περιοδεύσει έξι μήνες και κατόπιν ενός μικρού τεχνικού προβλήματος, ενός εμβόλιμου snippet του “Sweet Child O’ Mine” και κάποιων stage dive αποχωρεί στις 23:25.
Η εισαγωγή με λευκό θόρυβο στις 23:40 δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για τους Καλιφορνέζους headliners και με την γραμμή του τραγουδιστή , Jesse Barnett, “this one is for the wicked” (;) αρχίζει νέος κύκλος stage diving, με το μαγαζί να τραγουδάει σύσσωμο και την μπάντα να απαιτεί circle pit. O Barnett είναι αλάνθαστος στα πατήματα του και ακούραστος, εναλάσοντας σκισμένα με γηπεδικά φωνητικά, ενώ το κοινό γνωρίζει κάθε στίχο και τον προλαβαίνει σε κάθε ανάσα. Καθώς μαίνεται ένα χάος από κορμιά, κάποιος οπαδός έχει τη φαεινή ιδέα να αρπάξει το μικρόφωνο του ενός κιθαρίστα για να συνοδεύσει, επιτυχημένα εντούτοις, τον Barnett, πριν εκδιωχθεί ατάκτως από τη σκηνή.
Ο frontman δηλώνει του αρέσει η όλη φάση και ότι απαρτίζεται από γνήσιους ανθρώπους, συνεχίζοντας ότι στις ΗΠΑ είναι μπερδεμένοι για τις ταυτότητες τους, γεγονός που έχει βγει στο προσκήνιο, επισκιάζοντας το ότι η αμερικανική κυβέρνηση εμμέσως βομβαρδίζει την Παλαιστίνη και ότι δεν νοείται κοινωνική δικαιοσύνη χωρίς οικονομική ισορροπία. Σε άλλο σημείο, κάνει μνεία στους δικούς μας, εκκολαπτόμενους Malignant και ρωτάει ποιος παρευρέθηκε στην προηγούμενη εμφάνιση τους, που ήταν πάνω-κάτω την ίδια εποχή προ ενός έτους και προτείνει να γίνει ετήσια η συνάντηση. Τέλος, αναφέρει ότι ο Andrew, ο μπασίστας της μπάντας, ήταν εκτός ενεργού δράσης για κάποιους μήνες λόγω χειρουργείου στο γόνατο και για αυτό είναι ακίνητος σε όλη τη διάρκεια του live, το οποίο λήγει στις 00:30 μέσα σε ένα τείχος από feedback και φωτισμένα κινητά.