Βουτηγμένοι στη σπιρτάδα και την “επιθετική” ευθύτητα του rap-metal, στο οποίο μας έχουν συστήσει από τον πρώτο καιρό της ύπαρξης τους, οι Hollywood Undead, φαίνεται τώρα να επιδιώκουν μια αλλαγή. Η νέα, σαφώς πιο προσανατολισμένη metalcore era και αύρα του συγκροτήματος, μοιάζει αρκετά ελκυστική στους ίδιους, αφού μέσα στο καινούριο τους δίσκο “New Empire, Vol. 1” που κυκλοφόρησε το πρώτο δεκαήμερο του Φλεβάρη, εντοπίζουμε aggressive rapcore φωνητικά ντυμένα ταιριαστά με metalcore μελωδίες που διέπονται από κυρίαρχες, έντονες μπασογραμμές, αλλά και ένα ηλεκτρονικό στίγμα να υποβόσκει πίσω απ’ τη βασική διάρθρωση του ήχου. Ωστόσο αυτό που σε εκείνους φαντάζει καινοφανές και πρωτότυπο, εμάς ίσως να μας προξενεί αισθήματα αναμενόμενα, θεωρώντας το μια αναγκαία “αναπαλαίωση” ενός ήδη γνώριμου ηχητικού μοτίβου, όσο παραπάνω εντρυφούμε στην ακουστική του άλμπουμ. Το “Time Bomb” σκάει σαν ωρολογιακή βόμβα, καθώς κιθάρα και μπάσο συναγωνίζονται στο ποιος θα εκτοξεύσει τα περισσότερα πυρά αφοπλίζοντάς σε, εώς ότου επέλθουν οι επιθετικές ρίμες. Δικαίως κερδίζει το χαρακτηρισμό του πιο ορμητικού κομματιού του δίσκου.
Με το “Heart Of A Champion” έρχεσαι σε επαφή με τον ηλεκτρονικό χαρακτήρα του άλμπουμ αλλά και με μια αλλαγή στο ύφος των στίχων οι οποίοι είναι πιο ανεβαστικοί, ενώ το Already Dead κινείται στους “παραδοσιακούς” rapcore, nu metal ρυθμούς, στους οποίους η μπάντα μας έχει συνηθίσει, με παρόμοια, σαφώς λιγότερο οργισμένα lyrics. Στα πλαίσια του πονήματός τους, μπορεί κανείς να διακρίνει επίσης, ακούγοντας το “Killin’ It” το πλέον κλασικό και πολυχορτασμένο βέβαια, RnB στοιχείο να φλερτάρει αναπόφευκτα με dubstep εκρήξεις και ωμή στιχουργική. Εάν επιθυμείς να βιώσεις και τη θορυβώδη metal πλευρά, δεν παραλείπουν να στην προσφέρουν μέσα απ’ το “Enemy”, που μπορεί να παρομοιαστεί με μια παροξυσμική ψυχική εκτόνωση.
Αξίζει να αναφερθεί η ενδιαφέρουσα συμμετοχή του Benji Madden των Good Charlotte, στο εσωστρεφές “Second Chances” αλλά και του Kellin Quinn από τους Sleeping With Sirens, στο γκρουβάτο, θορυβώδες “Upside Down”.Το κλείσιμο του δίσκου που πραγματοποιείται με το “Nightmare” στοιχειοθετείται από μια επιστροφή σε πιο ήπια ηχητικά μονοπάτια, όπου για μια ακόμη φορά rap και nu metal εναρμονίζονται και παίρνουν τη θέση τους στο βάθρο της μουσικής τους.
Οι διαφορές που εντοπίζονται σε αυτό το μουσικό εγχείρημα, σε σύγκριση με τα προηγούμενα του συγκροτήματος, συμπλέκονται κάπου ανάμεσα σε μια μετουσίωση της στιχουργικής με μια πιο αισιόδοξη χροιά και στις έντονες ηχητικές εναλλαγές διαφορετικών μουσικών ειδών, όχι πλέον τόσο άρρηκτα συνδεδεμένων με τον ευρύτερο χαρακτήρα της μπάντας, χωρίς όμως να εκλείπει κι αυτός. Οι Hollywood Undead αντιπροσωπεύοντας ένα σχήμα που “προσβάλλει” τ’ αυτιά των ακροατών με έντονους, επιθετικούς στίχους και αναμειγνύοντας το heavy rock και metal στοιχείο με hip hop ρίζες, αλλά και με ηλεκτρονική μουσική ενίοτε, η τελική τους επίγευση δεν είναι για όλους, καθιστώντας τις δημιουργίες τους λιγότερο αποδεκτά επιτυχημένες, αλλά ενδεχομένως μετριοπαθείς και στοχευμένες.