Δύο από τις πιο ενδιαφέρουσες μπάντες των Αθηνών συναντήθηκαν και ένωσαν τις δυνάμεις τους την ημέρα που έπεσε η κυβέρνηση. Chickn και The Cave Children έστησαν ένα ψυχεδελικό γλέντι στο Ρομάντσο και αποχαιρέτησαν το 2014 όπως του άξιζε, με αλκοόλ και φασαρία.
Aνταπόκριση: Ευθύμιος Κούρτης / Φωτογραφίες: Έλενα Πατσουράκου (περισσότερες εδώ)
Την αρχή ανέλαβαν να κάνουν οι The Cave Children, ο φανταστικός μπάσταρδος γόνος που θα είχαν αποκτήσει οι Queens of the Stone Age και οι Weezer, αν δύο συγκροτήματα μπορούσαν να κάνουν παιδιά μετά από κάποιο θολό ξενύχτι. Ο αυθεντικός ήχος αυτής της badass μπαντας, με τα μελωδικά ριφ με αέρα από 90s και τις βρώμικες punk εκρήξεις του, επλουτισμένος και με την προσθήκη -εδώ και λίγο καιρό- των πλήκτρων άνοιξε δυναμικά τη βραδιά. Τα προσωπικά μου αγαπημένα “Pelorian” και “Pillowfingers” ήταν τα -επίσης προσωπικά μου- highlights του set τους, και αυτό που φυσικά ξεχώρισε μαζί τους ήταν και το cover του “See Emily Play” των Pink Floyd.
Μετά τη σχεδόν χειρουργικής ακρίβειας παρουσία των The Cave Children, και ενώ ο χώρος είχε πλέον γεμίσει, βγήκαν στη σκηνή οι χαοτικοί Chickn, ένα σχήμα που υποστηρίζει ότι υπάρχει από το 2012, αν και κανείς δεν έχει μπορέσει ακόμη να επιβεβαιώσει κάτι τέτοιο. Οι αυτιστικές -όπως τις χαρακτηρίζουν και οι ίδιοι- λούπες τους σε συνδυασμό με το αγχωτικό video art που έπαιζε από πίσω τους, σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του live, δημιούργησαν ένα εντελώς ψυχεδελικό και σουρεαλιστικό σκηνικό. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε ένθερμα και όλο αυτό το κλίμα ενισχύθηκε με μία ιπτάμενη κιθάρα εναντίον του ντράμερ και απογειώθηκε όταν παρατηρήσαμε ένα αυτοκόλλητο με τον Demis Roussos να μας προτρέπει να χορέψουμε πάνω σε κάποιον προβολέα. Οι (πενταμελείς εκείνο το βράδυ) Chickn τήρησαν την «3-7 άτομα στο stage» υπόσχεσή τους και γενικά τίμησαν τον όρο ροκεντρόλ και υπενθύμισαν στους άπιστους ότι υπάρχει ακόμα κόσμος που το κρατάει αληθινό.
Από τις απρόσμενες εκπλήξεις του event ήταν οι καινούργιες κασέτες που διέθεταν προς πώλησιν οι Chickn. Με την ανεπίσημη ονομασία «Οι κασέτες της μεταπολίτευσης» και φτιαγμένες με αποκόμματα της «Μακεδονίας» (εφημερίδα για μία λαϊκή δεξιά), περιελάμβαναν τα τρία single που έχει κυκλοφορήσει η μπάντα στην υποτιθέμενη τριετή πορεία της. Και μιας και οι The Cave Children αναφέρθηκαν στις πολιτικές εξελίξεις των ημερών, να σημειώσω ότι μόνο ευχάριστο μπορεί να χαρακτηριστεί το να πετυχαίνουμε live με ιδεολογικά υπονοούμενα σε χώρους όπως το Ρομάντσο. Τέλος, και για να επιστρέψουμε στα μουσικά της βραδιάς, και τα δύο συγκροτήματα ανταπεξήλθαν με το παραπάνω στις απαιτήσεις μας και πλέον ανυπομουνούμε για τις πρώτες τους ολοκληρωμένες δισκογραφικές κυκλοφορίες, οι οποίες αναμένονται μέσα στους επόμενους μήνες.