Ποιος είναι ο τρόπος να εξακριβωθεί η πραγματική σημασία ενός συγκροτήματος και των έργων του; Γίνεται να απομακρυνθεί από τον μύθο που το περιβάλλει, για να σταθεί κάτω από το φως που θα βοηθήσει τα αληθινά του χρώματα να φανούν ή στην αντίθετη περίπτωση να αποκαλυφθεί η γύμνια του; Υπάρχει όμως η δυνατότητα να αποδοθεί η αντικειμενική αξία ενός συγκροτήματος, αποστασιοποιημένα από τις ατομικές κρίσεις, μιας και η μουσική είναι πρωτίστως μια υπόθεση καθαρά προσωπική;
Μια μπάντα με μόλις ενάμιση δίσκο στην περίοδο που ο μύθος της σφυρηλατήθηκε στα απόμερα μέρη του underground (η εποχή προ διαδικτύου ήταν πραγματικά underground) δικαιολογεί τις κολακευτικές αξιολογήσεις; Και μπορεί δυο ακόμα δίσκοι να κυκλοφόρησαν στα διαλείμματα της παρατεταμένης αποχής τους -που αν μη τι άλλο συνέβαλε στην διόγκωση της φήμης τους- το ερώτημα παραμένει αν θα λάμβαναν την αποδοχή που εξέλαβαν αν δεν υπήρχε ως παρακαταθήκη ένα μυθολογημένο παρελθόν.
Παρά τον δισταγμό που απορρέει από την εισαγωγή, με κανένα τρόπο δεν αμφισβητείται η ομορφιά του πρωτόλειου Warlord έργου. Ο λυρισμός σε συνδυασμό με τα μελωδικά κιθαριστικά σημεία, τα τραγούδια που απέκτησαν το δικό τους status στις συζητήσεις των παροικούντων τη μεταλ Ιερουσαλήμ για αποκτήσουν μετά από χρόνια ευρύτερη αναγνώριση χάρις σε μέτριες διασκευές. Και το βασανιστικό ερώτημα επιστρέφει: Πώς αξιολογείται η μουσική, ποια είναι η αμείλικτη γραμμή που χωρίζει την αναγνώριση από την αφάνεια, ακόμα ποιο είναι το μαγικό συστατικό που δωρίζει σε μπάντες το cult status για να ξεφύγουν από τα αδηφάγα πλοκάμια της λήθης;
Τι είναι αυτό που δημιουργεί τον μύθο στη μουσική και προστατεύει τους δίσκους από τις κακοτοπιές του χρόνου; Το σίγουρο είναι πως η έλευση του διαδικτύου στάθηκε καταλυτική για παλιούς μύθους -ελλείψει καινούργιων σαγηνευτικών ιστοριών- να αναδυθούν και επιστρέψουν απρόσμενα στην καθημερινότητα. Ίσως αυτό που επιπλέει στο διαδίκτυο δεν είναι παρά μόνο μύθοι, άλλοτε σημαντικοί και άλλοτε ασήμαντοι, προκειμένου να αντιστρατευτεί η παρακμή που έχει παρεισφρήσει στο οικοδόμημα της μουσικής και όχι μόνο.