Βράδυ Σαββάτου και εσύ είσαι κάπου, που λέει και το γνωστό άσμα… Σαββατόβραδο λοιπόν και τι καλύτερο από live στο Six D.O.G.S, με δυο συγκροτήματα χάρμα οφθαλμών αλλά πολύ περισσότερο χάρμα ώτων!
Ανταπόκριση: Χρήστος Κατσίμπας / Φωτογραφίες: Έλενα Πατσουράκου (περισσότερες εδώ)
Με μια μικρή καθυστέρηση βγήκαν στη σκηνή οι Κρητίκαροι Cosmic Plunge για να μας ταρακουνήσουν για ακόμα μια φορά. Μεγάλη μπάντα, αδέρφια! Όποιος δηλώνει φίλος του doom metal ήχου δεν γίνεται να μην τους έχει τσεκάρει. Το αρχηγικό έμπα τους με το “Wanderers Of The Faith Of The Earth” ήταν το καλύτερο και πιο γρήγορο σε ‘αρπάζω από το γιακά’ ξεκίνημα που έχω την τύχη να παρακολουθήσω. Τα πολλά λόγια είναι περιττά για τους Cosmic Plunge και το ένα κομμάτι διαδέχεται το άλλο κάνοντας την κεφαλή μου να μη μπορεί να σταθεί στη θέση του! Ο ήχος ήταν κλινικά καλός και το συγκρότημα απέδωσε αξιοζήλευτα το υπέρβαρο υλικό του. Μια βόλτα από το merchandise, για τα ψώνια της βραδιάς, μετά το πέρας της εμφάνισης των Cosmic Plunge και μέχρι οι Hedvika να στήσουν στη σκηνή ήταν ότι έπρεπε για να γεμίσει το κενό της αναμονής…
Σειρά για τους Hedvika να ανέβουν στη σκηνή και να μας στείλουν αλλού! Η μουσική τους είναι τόσο απαιτητική, που θέλει τόνους από guts για να παραχθεί ζωντανά. Τα κομμάτια τους ούτως ή άλλως λένε πολλά και είναι σκέτη ηδονή να τα ακούς και να βλέπεις και το συγκρότημα ταυτόχρονα. Οι Hedvika ίσως να έδωσαν ένα από τα καλύτερα τους show, από όσες φορές είχα την ευτυχία να τους δω. Το νέο κομμάτι που έπαιξαν περνά με απόλυτη επιτυχία τον σκόπελο των live, καθώς πρόκειται για ένα ΈΠΟΣ που σε καθηλώνει! Ο ήχος και σε αυτούς ήταν αξεπέραστος βοηθώντας έτσι το συγκρότημα να επιβάλει και να υποβάλλει την παρουσία του στους παρευρισκόμενους.
Η βραδιά τελείωσε, βρίσκοντας με να προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου από τι εμφανίσεις και των δυο συγκροτημάτων και να αναρωτιέμαι γιατί δεν τίμησαν περισσότεροι αυτό το event…
