Πιστοί στο ραντεβού τους τα τελευταία χρόνια οι αγαπημένοι “Μαύροι Άγγελοι” του ελληνικού κοινού μας χάρισαν όντως ‘An Exhibition Of Sight And Sound’ στα πλαίσια της παρουσίασης του ολοκαίνουργιου τους “Death Song”.
Ανταπόκριση: Τάσος Καρράς / Φωτογραφίες: Lina Koshka (περισσότερες εδώ)
Ήταν όντως ο κατάλληλος χώρος και χρόνος για να τους απολαύσει κάποιος ζωντανά; Την απάντηση έδωσε το κοινό που αγκάλιασε για άλλη μια φορά τους ψυχεδελοροκάδες από το Austin του Texas. Μια καυτή βραδιά μας περίμενε στο εσωτερικό της “Ακαδημίας” στον αριθμό 117 της Πειραιώς. Μια βραδιά που θύμισε έρημο με την ζέστη να ταιριάζει στο σκηνικό της Ινδιάνικης τελετής που έστησαν οι Black Angels και σαν ένα αποχαιρετιστήριο party του καλοκαιριού πριν την επίσημη είσοδο του φθινοπώρου.
Και ενώ o κόσμος με πολύ αργούς ρυθμούς είχε αρχίσει να μπαίνει στο Piraeus Academy, η απορία των λίγων που είχαμε μαζευτεί ήταν αν όντως εν μέσω της επίσκεψης Μακρόν και της γενικότερης αναστάτωσης που είχε φέρει στα προγράμματα όλων μας θα κατάφερε να γεμίσει το κάτω διάζωμα μιας και το πάνω θα παρέμενε κλειστό. Στην ώρα τους και με λιγοστό κοινό ανέβηκαν στην σκηνή λίγα λεπτά πριν τις 21:00 οι Holy Monitor, με το ντεμπούτο τους στις αποσκευές τους και σύμμαχο τους τις θετικές κριτικές που έχει λάβει. Μια μπάντα που απαρτίζεται από γνώριμες φάτσες στο χώρο. Η αλήθεια είναι ότι ταίριαξαν γάντι μιας και ο ήχος τους ήταν πολύ κοντά στους Black Angels σε βαθμό που θα μπορούσαν να τους συνοδεύουν και στην περιοδειά τους χωρίς να παραξενευτεί κανένας. Μας χάρισαν ένα σετ σύντομο μεν αλλά με αρκετές στιγμές από τον ομώνυμο πρόσφατο δίσκο τους κλείνοντας με το Cacti όπως και αυτός και φεύγοντας μέσα στο σκοτάδι, ενώ γύρω μας ο κόσμος αισθητά είχε αυξηθεί.
Με το κάτω διάζωμα σχεδόν γεμάτο πλέον και την αγάπη του ελληνικού κοινού για τους Black Angels να φαίνεται έμπρακτα για άλλη μια φορά έκαναν την είσοδο τους με το “Black Angel’s Death Song” από Velvet Underground να γεμίζει τα ηχεία και σιγά σιγά να παίρνει θέση για να μας δώσουν άλλη μια υπέροχη παράσταση ένας ένας από τους πέντε “Μαύρους Αγγέλους”. Η έναρξη δόθηκε με το ολοκαίνουργιο και ήδη αγαπημένο “Currency” για να ακολουθήσει μια παθιασμένη εκτέλεση του “Bad Vibrations”. Επιστροφή στα καινούργια με το “I Dreamt” και “Medicine” και τον για άλλη μια φορά μυστηριώδη Alex Mass να αφήνει το ντέφι και να πιάνει το μπάσο. Γνώριμοι ήχοι και στην συνέχεια με την Stephanie Bailey να δίνει ρέστα στα τύμπανα και να δίνει μια δυναμική και ενέργεια αντάξια του ονόματος τους. Μέσα σε ένα ονειρικό κλίμα ταίριαζε απόλυτα και τα όμορφα φώτα σε συνδυασμό με τα οπτικά θέματα που απολαμβάναμε στο βάθος, σε μια σκηνή αρκετά μεγάλη για να χωρέσει το μεγαλείο τους. Ακολούθησαν το αγαπημένο μου “Half Believing” με το φάντασμα του Lou Reed να πλανάται πάνω από τη σκηνή περισσότερο από ποτέ και τους ίδιους να έχουν πετύχει μια ψυχεδελορόκ παράσταση βγαλμένη από άλλη δεκαετία. “Entrance Song” και “You On The Run” με το πρωταγωνιστικό φρέσκο “I’d Kill For Her” να κλέβει την παράσταση στο ενδιάμεσο. Μαγευτικό κλείσιμο μας περίμενε με το “Life Song” να προσπαθεί να μας επαναφέρει στην πραγματικότητα και να συνειδητοποιείς ότι το κλασικό κασκέτο του Alex σου κόβει κάθε πρόσβαση από τα μάτια του και της σκέψης του, σαν Ινδιάνος που δεν θέλει να τον αποσπάσεις από την δική του ιδιότυπη νιρβάνα.
Έφτασε η ώρα του αποχαιρετισμού και του encore με τα “Estimate” και “Death March” να συμπληρώνουν την ζωντανή παρουσίαση του Death Song. Τι έλειπε για να δροσιστούμε λιγάκι από την αρκετά ζεστή ατμόσφαιρα; Μα φυσικά κλείσιμο με το λατρεμένο “Young Men Dead” σε μια δυναμική εκτέλεση. Αυτοί λοιπόν ήταν οι The Black Angels με το “Death Song” οι οποίοι μας χάρισαν μια από τις καλύτερες παραστάσεις τους μπροστά στο ελληνικό κοινό.Ευχαριστούμε λοιπόν και εις το επανιδείν.